עידן הרדיו דיסק נעלם?


 

עידן הרדיו דיסק נעלם?

יותר ויותר רכבים בעולם כבר לא מגיעים עם רדיו דיסק אלא עם יציאת USB  נוחה וקלה ללא צורך באוסף גדול של דיסקים, שכבר לא משתמשים בהם, כיום מחברים כונן פלאש קטן בעל נפח גדול של כמה עשרות מגה עם מלא תיקיות של שירים שאתם אוהבים, לתוך יציאת ה USB  ברדיו שברכבכם ולא צריך יותר מזה כלום, מה גם שאם תרצו לשנות או למחוק שירים זה אפשרי ולא חד פעמי והכול נוח וקל לתפעול.

בסקר שנערך באנגליה גילו כי נתח מכירות הדיסקים צנח משמעותית ב 35 אחוז בשנים שבין 2006- 2010, כאשר האלבומים הדיגיטאליים רק עלו פי 7 באותו הזמן. האם עידן הרדיו דיסק באמת הולך ונעלם, כול טכנולוגיית הבידור ברכב עוברת דיגיטציה משמעותית וכיום בהרבה רכבים תמצאו יציאות USB, יציאות לאייפונים ולכול מיני נגנים.

מערכות הבידור מתפתחות מהר מאוד, אבל עדיין ישנם אנשים שמעדיפים לרכוש דיסק מקורי במחיר מלא ולשמוע אותו דרך הרדיו שברכבם, רכבים ישנים יותר עם רדיו ישן של דיסקים גם יכולים לעבור לאותה טכנולוגיית USB 

כאשר הם פשוט קונים רדיו שמתאים עם יציאות מתאימות ומתקינים אותם ברכבם. גם בישראל השימוש בטכנולוגיית USB  רק הולך וגובר, וסביר להניח שתוך שנתיים שלוש הרדיו דיסק ילך וייעלם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> עידן הרדיו דיסק נעלם?